Eylül 07, 2017

MEC ve Maxus’un birleşmesi “WAVEMAKER” oluyor.

By Maxus Global 

Maxus Global

Maxus Global

MEC ve Maxus’un birleşmesiyle oluşan milyar dolar gelire sahip yeni medya, içerik ve teknoloji ajansının ismi “WAVEMAKER” oldu.


Wavemaker; birlikte çalıştığı markalara, rakipsiz ‘satın alma yolculuğu’ anlayışı ile yol gösterici olmayı amaçlıyor. Böylece; medya, içerik ve teknolojinin bir arada kullanımı ile büyük etkiler, büyük dalgalar oluşturmayı hedefliyor. Wavemaker markası, WPP ve GroupM’in gücünü yansıtıyor.

MEC ve Wavemaker’ın Global CEO’su Tim Castree, “Amacımız, reklam verenlere satın alma yolculuğunda işlerini daha da büyütme gücü sağlamaktır. Daha önemlisi bunu; satın alma yolculuğu iç görüleri ve verilerini, GroupM’in kendi global hedefleme teknolojisi [m]PLATFORM ile entegre ederek yapacak olmamızdır. Wavemaker markamız ve konumlandırmamız bu amacı güçlü bir şekilde yansıtmaktadır.” diyor.

GroupM Global CEO’su Kelly Clark ise; “Wavemaker; müşterileri için güçlü bir önermesi olan, yeni ve heyecan verici global bir ajans. Tim ve ekibi; GroupM’in ölçeği, kaynakları ve uzmanlığının tüm desteğine sahiptir.” diye ekliyor.

Marka yeni görsel kimliği ile birlikte, Ocak 2018’e kadar birleşme tamamlandıkça her ülkede lokal olarak hayata geçecektir. Wavemaker’ın 90 ülkede ofisi ve 8.500 üzerinde çalışanı olacaktır. Dünyada başlıca büyük müşterileri arasında L’Oreal, Vodafone, Marriot, Colgate-Palmolive ve Paramount firmaları bulunmaktadır.

WAVEMAKER ana istatistikleri :

• 38 Milyar Dolar ciro
• 8.500 personel
• 2.900’den fazla dijital uzman
• 750’den fazla içerik uzmanı
• 400’ün üzerinde veri uzmanı
• 200’ün üzerinde platform/ teknoloji uzmanı
• 139 ofis
• 90 ülke

Wavemaker-logo